S3 Virge /GX2

Pondělí Září 28 22:09:56 CEST 1998

On Mon, 28 Sep 1998, Michal Vadila wrote:

> Problem je v X kde cela obrazovka je vlasne dvojmo do sirky
> a na obrazovke sa objavuju vselijake poblikavajuce body.
> Je to vo vsetkych modoch a vsetkych barvach.

Jednu takovou videokartu, co se snazila tvrdit, ze je Virge/GXneco se
chystam prave vyhodit.

Obraz je sice dobre, ale pri provadeni akcelerovanych operaci se po
obrazovce "sype caj" (aby to bylo zajimave, tak se sypal i za viditelnou
oblast videopameti, kde jsou ulozene fonty, takze pismenka dostavala
"lepru"). Experimentalne jsem zjistil, ze to ma opravdu na svedomi
akcelerace (specialne nektere ROPy pro ty, kteri tusi, o cem mluvim).
Ne ze by to byl mezi S3 kartami vzacny jev, ale tady to bylo naprosto
nesnesitelne.

Dospel jsem k nazoru, ze je to proste smejd, coz vyrobce pod Woknama
maskuje tak, ze jeho ovladac "chytre" obchazi ty veci, ktere nefunguji
spravne.

"You can't be truly paranoid unless you're sure they have already got you."