3c905B a 100baseT

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Pondělí Září 28 21:59:21 CEST 1998

   From: Borek Lupomesky <Borek.Lupomesky na ujep.cz>
   Date: Mon, 28 Sep 1998 12:31:40 +0200 (MEST)

Zdravim,

   > problem: kdyz mam driver zakompilovany do kernelu, tak mi nechce jet na
   > 100 Mbps, at ho nutim jak ho nutim. Pokud ovladac zkompiluji jako modul,

pokud to mate v jadre, zkuste ovladaci poslat pres lilo parametr,
ktery mu rika, aby jel na 100Mbs - myslim, ze to bylo xcvr=nejaky
cislo. Podrobneji viz zdrojaky - myslim, ze je to docela citelny...

   > tak mi 100 Mbps jede hned a bez nastavovani. Jenze ja bych radsi mel
   > drivery v jadre, protoze u modulu je (mam 3 sitove karty) problem s
   > poradim jejich zavadeni. Neresil to uz nekdo?

Poradi muzete libovolne kombinovat - LILO zna parametry reserve a
ether, pomoci kterych jde skoro vsechno (viz Ethernet-HOWTO).
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz