Prepinani z X do konzole a zpet (bylo: XWindows)

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Pondělí Září 28 22:20:42 CEST 1998

On Mon, 28 Sep 1998, Milan Kopacka wrote:

> Na tohle snad pouzijete su, ne??

To, ale nezaruci patricny klid v pripade, ze od onoho X serveru musite
odejit. :-). Ale pokud by zavrel opravdu vsechny sve X klienty a druhy
uzivatel si otevrel zase svoje ..?

Ale mam obavu, ze o to neslo.
Pokud jde o to oddelit oba uzivatele, pak to vyresi opravdu jen
2 X servery a nejaky "zamykaci" screen saver a nebo VNC, ktery
sice take pobezi 2x, ale lze se od nej odpojit a zase se pripojit (treba i
odjinud).

S pozdravem
	Petr Snajdr