Prepinani z X do konzole a zpet (bylo: XWindows)

Pondělí Září 28 22:31:11 CEST 1998

On Mon, 28 Sep 1998, Milan Kopacka wrote:

> Na tohle snad pouzijete su, ne??

Tak nejak. Jediny problem muze byt s autorizaci (jestlize druhy uzivatel
neni root), i kdyz XFree86 je defaultne nainstalovano tak, ze lokalne
zadnou autorizaci nedela, cili nic (to, jak je to bezpecne, je jina vec).

"You can't be truly paranoid unless you're sure they have already got you."