S3 Virge /GX2

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Pondělí Září 28 22:26:59 CEST 1998

On Mon, 28 Sep 1998, Pavel Kankovsky wrote:

> Dospel jsem k nazoru, ze je to proste smejd, coz vyrobce pod Woknama
> maskuje tak, ze jeho ovladac "chytre" obchazi ty veci, ktere nefunguji
> spravne.

:-)
ja hlava tupa jsem si polamal kabel pocitac<->monitor a dockal
se zvlastniho jevu. Pod Linuxem se obraz treba v xtermu
priserne srafuje, fonty maji taky lepru :) atd.atd. Ovsem
ve Windows NT nic. Tak jsem si rikal jaka ze je to magie
a pak zjistil, ze lepu maji i ovladace pro Windows95, ale
staci vtipne vypnout akceleraci a ejhle - vse se tvari jako
by nic :-) tj. ovladace ve WinNT zrejme
ani nic neakceleruji a jsou tudiz v pohode.
:)

S pozdravem
	Petr Snajdr