S3 Virge /GX2

Xkall03 Xkall03 na vse.cz
Úterý Září 29 09:00:07 CEST 1998

V prispevku <98092821204900.00578 na localhost.localdomain>,
vkc-humenne na kosice.telecom.sk bylo napsano...

>U svojho kolegu som sa pokusil nainstalovat linux na stroji
>AMD K6-2, MB P5V580 VP3 Advance II, S3 Virge /GX2 AGP
>
>Problem je v X kde cela obrazovka je vlasne dvojmo do sirky
>a na obrazovke sa objavuju vselijake poblikavajuce body.
>Je to vo vsetkych modoch a vsetkych barvach.
>Xconfigurator prebiehne celkom v poriadku avsak sa mi zda, ze
>hodnoty ktore vypoocita su pre danu kartu zle.
>Napr. monitor zahlasi, ze frekvencie su mimo rozsah a pritom
>v subore XF86config su v poriadku.
>V XF86config je napr. vert. frekvencia nastavena na rozsah
> [...]

Zdravim Te,
asi te moc nepotesim, ale pokousel sem se rozjet RH5 na FIC VA503+ (coz je v
podstate totez) a AGP S3 Virge GX/2 a ... dopadlo to stejne, problem neni az
zas tak v AGP, ale v (asi) chipsetu desky, ktery je nepodporovan a dela ve
spojeni AGP a Linuxu tohle. Nezbyva mi, nez Ti doporucit hledat patch na
desku...

Hodne stesti preje Lukis, xkall03 na vse.cz.

DIE , or UNIX