S3 Virge /GX2

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Úterý Září 29 11:08:46 CEST 1998

Pavel Kankovsky wrote:
> Jednu takovou videokartu, co se snazila tvrdit, ze je Virge/GXneco se
> chystam prave vyhodit.
>
> Obraz je sice dobre, ale pri provadeni akcelerovanych operaci se po
> obrazovce "sype caj" (aby to bylo zajimave, tak se sypal i za viditelnou
> oblast videopameti, kde jsou ulozene fonty, takze pismenka dostavala
> "lepru"). Experimentalne jsem zjistil, ze to ma opravdu na svedomi
> akcelerace (specialne nektere ROPy pro ty, kteri tusi, o cem mluvim).
> Ne ze by to byl mezi S3 kartami vzacny jev, ale tady to bylo naprosto
> nesnesitelne.

Tohle mi delala S3 ViRGE taky, kdyz jsem presel na Debian (a novy X
server - at uz SVGA, nebo S3V). Pomohlo az snizeni rozliseni na
konvencnich 1024x768 :(. Predtim jsem ale takove rozliseni nemel,
takze netvrdim, ze za to mohou nova Xka :).

BTW: Me to taky naborilo disk

					Edheldil
--
GCM/IT d- s:+ a- C++(+++) ULOI++++$ P++ L+++>++++ E+ W++
N w--- PS+ PE++ Y+ PGP R+ tv- b+++ D+ e+++ y+