Prepinani z X do konzole a zpet (bylo: XWindows)

Úterý Září 29 13:15:43 CEST 1998

Jan Fego <J.Fego na icl.cz> writes:

> Ja mam obdobne problemy. Nedalo by se to nejak vosulit, aby ten
> Xserver tvrdil te jedne konkretni aplikaci, ze je jenom 8-bitovej?

Do X moc nevidim, ale kdysi mi kdosi tvrdil, ze X-server v Irixu (SGI)
umi provozovat 8-bitove aplikace, aniz by dochazelo k prepinani
colormapy.  Bylo to v souvislosti s tim, ze pod Solarisem dochazelo
zvlaste pri provozovani Wabi k velmi divokemu prepinani colormap, ale
X-server v 16-bitove hloubce s radou aplikaci nechodil. Nejak jsem z
toho vyvodil, ze Irix pouziva hloubku vetsi nez 8 bitu, ale k nekterym
aplikacim se chova, jako kdyby byl 8-bitovy.

Chtelo by to projit nabidky komercnich X-serveru pro Linux, zda
nektery toto take umi.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR