Prepinani z X do konzole a zpet (bylo: XWindows)

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Úterý Září 29 13:58:12 CEST 1998

Alexandr Malusek wrote:

> Do X moc nevidim, ale kdysi mi kdosi tvrdil, ze X-server v Irixu (SGI)
> umi provozovat 8-bitove aplikace, aniz by dochazelo k prepinani
> colormapy.  Bylo to v souvislosti s tim, ze pod Solarisem dochazelo

Ano a mel na to jednoduchy a podly trik - totiz mel o jeden bitplan navic -
tedy 9 bitplanu - pricemz mel dve sady colormap jedna byla standartni pro
display a jedna pro okno aplikace.

Ovsem dnes, v dobe 24/32 bitovych display bych si s 8 bity tezkou hlavu
nedelal - a pokud je aplikace tak hloupe napsane, ze jede pouze v 8bit
tak nestoji za to abych ji pouzival.

> Chtelo by to projit nabidky komercnich X-serveru pro Linux, zda
> nektery toto take umi.

To vazne nevim proc - zvlaste, kdyz X11R6.4 uz je opet zcela free.

--
		Odstranite-li ve Windows95 vsechny chyby
			budete mit prazdny disk