Ceska programatorska klavesnice

Úterý Září 29 16:17:18 CEST 1998

On Tue, 29 Sep 1998, Petr Kolar wrote:

> <FLAME>
> (pouzivajici odhlasovanou ceskou programatorskou klavesnici, kde se pres
> Shift + horni rada klaves pisi cislice), jak pisete takove veci jako !$
[...]
> </FLAME>

<flame><humble>
Ja jsem "programatorskou klavesnici" zcela zavrhnul, protoze mi na 100%
vyhovuje pristup, kdy je mozno dosahnout kratkodobeho prenuti klavesnice
pres AltGr. Ve svetle teto zkusenosti si myslim, ze vynalezat neco mezi
americkou a ceskou klavesnici je stejne pitomost. :)
</humble></flame>

"You can't be truly paranoid unless you're sure they have already got you."