Ceska programatorska klavesnice

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Úterý Září 29 17:04:06 CEST 1998

Petr Kolar wrote:

> <FLAME>
>             Panove programatori
>
> (pouzivajici odhlasovanou ceskou programatorskou klavesnici, kde se pres
> Shift + horni rada klaves pisi cislice), jak pisete takove veci jako !$
> v shellu nebo !}fmt ve vi bez zlamani prstu? Odpovedi bridilu, kteri si
> mysli, ze zminene klavesy se Shiftem by mely davat !@#$%^&*() , mne
> nazajimaji, protoze mezi ne take patrim.
> </FLAME>

Nevim jestli jsi cetl o mem navodu na vytvoreni si vlastni klavesnice
pomoci
souboru a programu X/xmodmap - ale ja tyto problemy resim zcela jinak.
(Navod je dostupny pres moji stranku, jenze to neni zatim zcela uplne - ale
budu
se snazit to behem tohoto tydne ukoretnit.)

Vzdy mam k dispozici "genialni" mrtvou klavesou, kterou mohu vzdy psat
cesky nejake znaky. Pak mam programatorskou - ale tu mam napsanu tak,
ze pisi normalne ceske znaky a se SHIFTem pak ty !@#... - no a kdyz zde
chci psat cisla tak pouziji numlock klavesy. Je vec vkusu co clovek
pouziva vice.

-
		Odstranite-li ve Windows95 vsechny chyby
			budete mit prazdny disk
   Zdenek Kabelac    http://www.fi.muni.cz/~kabi/   kabi na fi.muni.cz