StarOffice vs. ApplixWare

Smolik Daniel smolikdan na email.cz
Úterý Září 29 19:12:58 CEST 1998

Michal Krause wrote:

> Zdravim,
> mel bych dotaz. Konecene jsem rozbehal StarOffice 4.0 a jsem pomerne spokojeny s
> funkcemi, ale hrozne zklamany hardwarovymi naroky (72 MB pameti pri jednom
> otevrenem Wordovskem dokumentu se mi zda docela dost).
 Rek bych, ze Applix je trochu mene narocny.

> Proto koketuju s myslenkou zkusit Applixware. Chtel bych vedet, jak je na tom s
> naroky na pamet atp. a hlavne jestli nekde poridim alespon nejakou demo- nebo
> beta- verzi na vyzkouseni zdarma.
 Myslim ze SUSE dava na sve distribuci demo. Pokud jste z Prahy muzete
se na Aplix prijet ke mne podivat.

> Myslim, ze u StarOffice je problem v tom, ze nejsou oddelene jednotlive
 Applix je IMHO vice Unixovy vse jsou jen knihovny a nejake procesy
naslouchajici
na soketech. Vice muj clanek v lonskych Linux. novinach.

                                     Dan

---

                      Smolik Daniel

E-mail: smolikdan na email.cz