StarOffice vs. ApplixWare

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Září 28 20:19:02 CEST 1998

Zdravim,
mel bych dotaz. Konecene jsem rozbehal StarOffice 4.0 a jsem pomerne spokojeny s
funkcemi, ale hrozne zklamany hardwarovymi naroky (72 MB pameti pri jednom
otevrenem Wordovskem dokumentu se mi zda docela dost).
Proto koketuju s myslenkou zkusit Applixware. Chtel bych vedet, jak je na tom s
naroky na pamet atp. a hlavne jestli nekde poridim alespon nejakou demo- nebo
beta- verzi na vyzkouseni zdarma.
Myslim, ze u StarOffice je problem v tom, ze nejsou oddelene jednotlive
aplikace, takze v podstate kvuli textovemu editoru v tu chvili bezi i
spreadsheet, HTML editor atp. Nebo se pletu?

                      Diky
                                   MK
                                   /\
Michal Krause - 4WeB         /\  /    \  /\
mailto:mike na navrcholu.cz    /  \/      \/  \           Sluzba Na vrcholu
http://4web.navrcholu.cz/  /    \      /    \   http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7665279               /      \    /      \