Vyroba CD / mirne komercni

Dan Ohnesorg, admin of POWER Dan na feld.cvut.cz
Úterý Září 29 22:39:08 CEST 1998

Toz jsem navstivil nejmenovanou firmu a dotazal se jak je to s tou
vyrobou lisovanych CD za 30,- Kc. Protoze zajem byl znacny,
reportuji do konference.
Cena je skutecne prijemna a ubezpecili me, ze v tom nejsou zadne
hacky. Oproti Gramofonovym zavodum v Lodenici cena obsahuje
jak matrici tak premastering. Neobsahuje zadne zabaleni, jen jsou
CD po 50 zavarena do folie. V cene je i potisk, ale filmy se plati
zvlast (zhruba 800,-)

A jaka  cena vlastne je:

od 500 kusu 52,-
od 1000 kusu 32,-
od 2000 25,50

To vse bez DPH

Vice informaci a adresu firmy naleznete na http://www.diskus.cz

Ptal jsem se jestli by Nadace free softu mohla jednat o nejakych
extra neziskovych cenach a rekli mi, ze se urcite dohodneme,
pokud budeme mit presnejsi predstavu co a jak mame si sjednat
schuzku s "osobou zodpovednou za ceny a vyrobu". Podle me by
nadace dokazala prodat 1000 CD setu debianu, kdyz bych to bral,
ze zakladni set obsahuje 3CD(i386, source, contrib) veslo by se to
do 100 za vsechny. Redhat ma 2CD tudiz by byl levnejsi.

Mimochodem nevi nekdo kolik ma clenu CZLUG? Pokud to neni
prisne tajne, ale asi ne, protoze potom by to v tomhle state vedeli
vsichni.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Nekdy je rozumne o krok ustoupit, aby se prodlouzil rozbeh.