Debian

Milan Zamazal mz-mail na pdm.pvt.net
Úterý Září 29 21:56:05 CEST 1998

    KC> Muzu rict, ze pro mne bylo dost velke prekvapeni, ze vubec naky
    KC> takovy server v cechach existuje,

Prislusny server se nachazi na Morave.

Oficialne oznamen zatim nebyl, protoze z duvodu nedostatku lidskych
kapacit se prace na jeho uvedeni do rozumne podoby neustale protahuji.
Dobrovolnici jsou vitani.

    KC> nedavno jsem jentak ze srandy zkusil www.debian.cz a ejhle ono
    KC> to funguje, byl jsem plny optimismu, ale smula. Kdyz jsem tak ty
    KC> stranky procital dosel jsem k nazoru, ze ten server je uz dost
    KC> dlouho ponechan svemu osudu,

Viz vyse.  Jinak server neni "ponechavan svemu osudu", na konkretni
pripominky je obvykle reagovano.

    KC> to ze napr. pvt nepeeruje s cesnetem

Stav peeringu u nas je opravdu tristni, at zije obchodni politika.
Jedinou moznosti je tedy duplikovat data, bohuzel z komunikace se dvema
spravci sunsite.mff.cuni.cz a ftp.fi.muni.cz mi vyplyva, ze spolehlivy
mirror Debianu na CESNETu ocekavat v dohledne dobe nelze.  Co se tyce
FTP, na TEN-34 je rozumny pristup na nonus.debian.org (prenosova
rychlost byvala obvykle kolem 100 KB/s) a WWW stranky snad prezijete
i pri bezne prenosove rychlosti CESNET <-> PVT 1 KB/s.

Nabidky na mirrory FTP a WWW (nejen) na CESNETu jsou samozrejme vitany.

    KC> a dalsi veci kolem instalace uz jsou dosti dlouho zastarale.

Co konkretne?

Milan Zamazal

--
Z Meta-FAQ teto konference:
o V konferenci linux na muni.cz je povoleno pouzivat ceskeho, slovenskeho a