IDE redukce notebook-PC (bylo Re: Xfree na notebooku)

Jan Serak xserak na fi.muni.cz
Středa Září 30 07:13:14 CEST 1998

Ales Horak wrote:

> Po neuspesnem laborovani jeste jeden pokus: podarilo se nekomu rozjet
> X-win na notebooku ??
> Porad nevim, jak nastavit "timings" u LCD displaye (predpokladam, ze
> je to ponekud o necem jinem, nez u klasickeho monitoru - nabehy,
> dobehy, zpetne behy atp. )
>
> PS: pouzitelny videomod se mi nepodarilo najit ani pomoci XF86Config.
>     - nejlepsi vysledek byl "320x200" :((

Ja jsem s notebookem nemel absolutne zadne problemy. Chodil genericky
superVGA-ckovy Xserver s nastavenim vygenerovanym xf86configem.
Poslal bych Vam XF86Config, ale z notebooku uz mam jen ten disk.

Btw. nemate nekdo moznost zapujcit mi IDE redukci z PC-ckoveho
radice na notebookovy disk (udajne neco takoveho existuje).

--
						Jan Serak