POP3 klient

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Září 30 08:50:37 CEST 1998

On Tue, 29 Sep 1998, Ondrej Rusek wrote:

> Ahoj lidi,
> prosim o jednu radu. Kdyz se prihlasuji POP3 klientem (Eudora) k
> pop3d serveru, tak po povelu PASS od klienta mu server vrati hlasku:
>
> 	'ERR being read already /var/spool/mail/user'
>
> Pro jineho uzivatele klient postu normalne stahne. Nevite kde ma
> 'user' (teda ja) problem?
> Diky.
nuz neviem ci je to tak vsade ,ale mam skusenosti s ULTRIXom a tam sa to
pop3 sprava asi tak,ze si spravi novy subor do nho prehodi vsetku postu a
potom zasle klientovi. Takze mozno vam ten prenos stuhol a subor sa
nevymazal. Takze ked sa klient prihlasi ,tak sa mu snazi spravit taky
subor,lenze uz existuje..tak server zahlasi ze uz si postu cita.
Aspon ja som toho nazoru. Mozno ma niekto nieco ine.
ZAVER: zmazat ten subor a obsah si prehodit do posty.
       Subor sa na ULTRIXoch vola .<user>.pop

--
                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/