POP3 klient

Robert Wolf wolf na limax.paru.cas.cz
Středa Září 30 09:15:36 CEST 1998

On Tue, 29 Sep 1998, Ondrej Rusek wrote:
> prosim o jednu radu. Kdyz se prihlasuji POP3 klientem (Eudora) k
> pop3d serveru, tak po povelu PASS od klienta mu server vrati hlasku:
> 	'ERR being read already /var/spool/mail/user'
> Pro jineho uzivatele klient postu normalne stahne. Nevite kde ma
> 'user' (teda ja) problem?

*** Hmmm, kdyz jsem si hral s POP3 a delal klienta na cteni pres POP3, tak
se mi stalo neco podobneho v pripade, ze jsem do toho mailboxu vlezl pres
IMAP myslim. Potom mi to schodilo tu POP3 konexi, ze prej nejakej jinej
proces vlez do schranky. Mozna bude chyba v tom, ne? Nemate pustenej
nejakej jinej mailovaci program, kterej zrovna saha do mailboxu?

Wolf.