Vyroba CD / mirne komercni

Dan Ohnesorg, admin of POWER DAN na feld.cvut.cz
Středa Září 30 11:14:11 CEST 1998

> Tohle jste jiste nemyslel vazne. Nase firma se prodejem CD zabyva a pocty
> se od Vaseho nastrelu HODNE lisi. Jinak RH se myslim vejde na 1CD

No ja nevim za kolik prodavate, ale videl jsem nabidky pres 500 za ten
3 CD debian. To se podle me spise vyplati stahnout si jen ten i386,
na zdrojaky se vykaslat a z contribu si neco vybrat pres ftp.
Pokud by to opravdu slo poridit do 100, tak si to kazdy radsi koupi,
nez by to stahoval po modemu, kdyz si muze misto toho stahnout neco,
co na CD neni, treba quake.....
Kdyz si prestavim, co je prace se stazenim 600 MB a pak to clovek
stejne musi vypalit, protoze to prece nebudu skladovat disku.

zdravim
dan
DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Spatril jsem ji tak jak ji panbuh stvoril.
A stal se ateistou.