Problem s CD-ROM

Václav Poskočil vaclav.poskocil na oku-st.cz
Středa Září 30 11:20:42 CEST 1998

>   mam takovy maly problemek. Z nejakeho zahadne duvodu mi Linux zacal
> odmitat nadetekovat CD-ROM. Je povesena jako Slave na sekundarnim IDE
> kanalu. Pri bootu to pise:
>
>   hda: Bla bla
>   hdb:
>   hdc:
>   hdd: no response (status = 0xd0).
>
>   For je v tom, ze pod DOSem mi to normalne chodi. Pokud pomoci LoadLin
> pustim ten sam kernel (2.0.34), tak CD-ROMu v pohode najde. Nevite
> nahodou nekdo cim by to mohlo byt?

Mam stejny problem:
hda: disk ...
hdc: no response (status = 0xd0)

Je to cerstve nainstalovany RH 5.1. Pritom instalace byla z CDROMu a naslo to
CD bez problemu. Verze jadra je 2.0.34. Pod dosem to je take bez problemu.
Takze se take pridavam s prosbou - co s tim?

Vaclav Poskocil
OkU Strakonice