automount/2

Peter Kundrat kundrat na gic.sk
Středa Září 30 13:36:39 CEST 1998

On Mon, Sep 28, 1998 at 07:29:23PM +0200, Petr Snajdr wrote:
> Dobry den,
> 	potreboval bych neco jako automounter nebo mozna promo jej,ale
> nevim jak dosahnout nasledujiciho:
>
> Mam nejake zdroje na siti. SMB a NCP servery. Potrebuji umoznit
> uzivatelum pripojovat se a odpojovat pod jejich jmenem vzdy
> kdyz vkroci do nejakeho konkretniho adresare. Prakticky to znamena,ze
> "neco" automaticky primounti vzdaleny fs a pri odhlaseni zase
> odmounti + v pripade, ze padne spojeni (nebo se rebootuje server)
> zajisti opetovne pripojeni nebo alespon pokus o to.

Skuste autofs. Samba cez to ide, ncp nie (mozno by nedalo az tolko prace
napisat, ak ma na to niekto cas a chut) .

Dokumentacia je v tom poslabsia, tak napr. na rozchodenie samby treba pozerat
do zdrojakov (doc patch som posielal).

Vcera sa objavilo: http://www.Linux-Consulting.com/Amd_AutoFS/autofs.html

Co sa tyka montovania pre kazdeho cloveka zvlast, to som neskusal ...
Z autofs listu:

> I use submounts in my system since one month and here the answer how I do it
> staff -rw,fstype=autofs        yp:auto_staff
> This works with autofs version 3.1.1 but not with version 3.1.0 which is distributed on
> the S.U.S.E. Linux version 5.3

a tiez:

> Hmm.. define search prefix.  It might be illuminating to see my script,
> as I wrote the submount support code for autofs.
>
> The following fragment allows /nfs/host/disk to work automatically,
> assuming it is exported from the host from /host/disk.  This is the
> configuration we have at Cygnus.
>
> ## /etc/auto.master
> /nfs    /etc/autofs/nfs         rw,intr,rsize=8192,wsize=8192
>
> ## /etc/autofs/nfs
> # ... some exceptions to the rule ...
> *       -fstype=autofs,-Dhost=&,-Dprefix=/&     file:/etc/autofs/nfs.sub

> [...]

Vyzera, ze aby to slo treba este patch (prilozeny) ...

		Snad to trochu pomoze,

				pk

--
Peter Kundrat