Problemy s instalaci Slinku

Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Čtvrtek Duben 1 14:08:43 CEST 1999

Dobry den,

pri instalaci Debianu (soucasna stabilni verse slink) jsem narazil
na nekolik problemu:

1) Pri pokusu o vytvoreni bootovaci disketty mi hlasi,
   ze na tu diskettu nemuze psat a jestli neni nahodou write-protect.
   Neni, zkousel jsem jich nekolik, vsechny OK.
   Z vedlejsi konsole jsem je mohl normalne primontovat
   a zapisovat na ne.

2) Instaluju na /dev/hdc , protoze na /dev/hda ma uzivatel W95.
   Jen se mi fipsem podarilo odkrojit na /dev/hda 1 cylindr 2MB
   /dev/hda3, ktery montuju na /boot.
   Myslim ze by to melo stacit ze na tom /dev/hda nemusi byt cely
   root (podle Lilo mini-Howto, oddil 5). Nebo nevim jak to udelat lip.
   Lilo probehlo OK (nehlasilo zadnou chybu), presto mi pri
   rebootu system hlasi
        Schazi operacni system

3) Pri pokusu spustit linux z DOSu loadlinem:
       loadlin linux root=/dev/hdc7 ro
   mi nabehne jadro,
   vsechno didentifikuje OK, vcetene partitions, a pak:
   VFS: Mounted root
   BUG IN DYNAMIC LINKER  ld.so:  ../sysdeps/i386/dl-machine.h:
     307: elf-machine-lazy-rel:
     Assertion `!  "unexpected PLT reloc type "' failed!

a konec, pomuze jen Ctrl-Alt-Del na reboot.

Naprosto nechapu, co s tim, co to ma znamenat a v cem je zrada
jestli to je nejaka chyba v tom prekompilovanem jadru, co se dodava
v distribuci a mam na to upozornit maintainera nebo si zkompilovat
si jadro sam na jinem stroji nebo co jineho s tim.

Pritom to same jadro mi bootuje pri instalaci OK:
       loadlin linux root=/dev/ram initrd=root.bin

Proste s ramdiskem je to OK a kdyz je root na /dev/hdc7 tak to
takhle zarve.