Problemy s instalaci Slinku

Petr Olivka petr.olivka na vsb.cz
Čtvrtek Duben 1 15:11:46 CEST 1999

Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz wrote:

> Dobry den,
>
> pri instalaci Debianu (soucasna stabilni verse slink) jsem narazil
> na nekolik problemu:
>
> 1) Pri pokusu o vytvoreni bootovaci disketty mi hlasi,
>    ze na tu diskettu nemuze psat a jestli neni nahodou write-protect.
>    Neni, zkousel jsem jich nekolik, vsechny OK.
>    Z vedlejsi konsole jsem je mohl normalne primontovat
>    a zapisovat na ne.

ja sem bootoval vzdy z cd a kdyz jsem delal diskety, tak pred instalaci
nebo az po ni a to v dosu i v linuxu pomoci dd nebo cat.
vzdy bez problemu.

> [...]
>      307: elf-machine-lazy-rel:
>      Assertion `!  "unexpected PLT reloc type "' failed!
>
> a konec, pomuze jen Ctrl-Alt-Del na reboot.
>
> Naprosto nechapu, co s tim, co to ma znamenat a v cem je zrada
> jestli to je nejaka chyba v tom prekompilovanem jadru, co se dodava
> v distribuci a mam na to upozornit maintainera nebo si zkompilovat
> si jadro sam na jinem stroji nebo co jineho s tim.
>
> Pritom to same jadro mi bootuje pri instalaci OK:
>        loadlin linux root=/dev/ram initrd=root.bin
>
> Proste s ramdiskem je to OK a kdyz je root na /dev/hdc7 tak to

ja mam linux na hdc2 a lilo taky na hdc2. na hda ma v mbr svuj jednoduchy
bootmgr ktery umi bootovat z jakekoliv primarni partition vsech disku.
a mel sem tu stroj co bootoval z hdb1 a lilo bylo na hda v mbr. bez
problemu.
logicke partition uz leta nepouzivam. tak moc ty disky delit nepotrebuju.

poli