CD RH. 6.0

Čtvrtek Duben 1 17:06:44 CEST 1999

On  1 Apr 99 at 7:09, Diamantik ... wrote:

> Dopocul som sa ze okolo 13-16 april vyjde RH 6.0.
> Bude tu niekto robit akciu ako : Napalim CD RH 6.0 za nejaku solidnu cenu
> ? Ak ano, rad by som nieco take mal doma ..

Na http://www.spsselib.hiedu.cz/~kerslage/manuals/linux/RedHat-CD.html
je text, jak si sam vyrobit CD. Mam zhruba pripraveny text o rozsireni
nutnych pro cestinu a dalsi upgrady (tzv. redhat-i386-cs), ale neni
zatim vystaveny.

Protoze bude Prudka'99, mohlo by neco vypadnout z CZLUGu. V opacnem
pripade jsem ochoten vyrobit image, a vystavit ho na TU Liberec.
Dulezita je vzdycky zpetna vazba - tedy opravy vystaveneho Image, coz
muze byt casovy problem, ale v podstate se da rici, ze mam pripravene
zazemi na pomerne rychle a vicemene automatizovane reakce (generovani +
upload), zbyva najit jen ten cas.

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution