CD RH. 6.0

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pátek Duben 2 09:01:28 CEST 1999

> Na http://www.spsselib.hiedu.cz/~kerslage/manuals/linux/RedHat-CD.html
> je text, jak si sam vyrobit CD. Mam zhruba pripraveny text o rozsireni
> nutnych pro cestinu a dalsi upgrady (tzv. redhat-i386-cs), ale neni
> zatim vystaveny.

Ja uz jsem slibil asi padesati lidem, ze udelam 6.0cz ve stylu 5.2 cz.
Dneska je v planu dokonceni konfigurace LPRng (jestli ho stihnu) a
dokonceni upgrade listserveru na debian.cz, ale v pondeli bych se chtel
zacit venovat ceskemu redhatu a vypalit CD s debianem pro kolektivni
cleny, mozna bysme mohli ten image trochu synchronizovat. Je nutne se
kouknout na RH6.0 jak maji resene ceske klavesnice a protoze neocekavam
zadne skvele zmeny, tak vyrobit ucw, ktere se nebude tak uboze tlouct s
normalni konzolovou cestinou a bude chodit. MC tam snad uz bude opraveny a
pinetd a ssl-wrapry asi bude porad nutne instalovat nasledne, protoze mam
za to, ze udelat /dev/random v prubehu instalace je zbytecne slozite.
Nevim jake bude v 6 KDE, ale do naseho bych dal 1.1. Doufam, ze se v
sobotu v nedeli dostanu k upgarde prekladu quickstart quide, ktery jsem
udelal pro 1.0 na 1.1.

Jinak pocitam, ze napaleni cca 200 kusu CD ve fabrice je cenove
srovnatelen s koupi medii. Ja bych uz mel temer jisteho odberatele na 100,
100 bysme mohli prodat sami, tedy pokud se cilova skupina odberatelu
nebude prekryvat. Jeste to proverim.

ahoj
dan