SAMBA -W98 spatne heslo

Michal Kratky kratky na fzu.cz
Pátek Duben 2 16:22:03 CEST 1999

On Fri, 2 Apr 1999, Pavel Kahle ml. wrote:

> Zdravim, poradte  mi prosim se Sambou,
>
> vsechny testy podle diagnostic.txt probehly OK
> ve windows se mi objevi samba server, ale kdyz chci na sdilene polozky
> (konkretne pri pripojeni \\server\IPC$ ) tak windows hlasi spatne heslo ???

Podle lidoveho podani se ma jednat o to, ze W98 jako default podporuji jen
kryptovany prenos hesla, zatimco samba podporuje jen otevreny prenos.
Akceptovani nekryptovaneho hesla lze vyloudit zasahem do konfiguracnich
dat Windowsu, kterym se rika registry. Pry staci vytvorit soubor nasledujiciho
obsahu:

REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\VxD\VNETSUP]
"EnablePlainTextPassword"=dword:00000001

Nazvat ho neco.reg a dvojite na nej kliknout.

Jina moznost je zmenit ten registr pomoci programu regedit.

> u sdilene polozky mam public = yes
> zkousel jsem i guest ok = yes

Jestli jste se nesplet, tak tim je zpochybnena spravnost meho vysvetleni.
guest ok = yes by melo pomoct. Mne taky skutecne pomohlo, takze dal uz
jsem si to nevyzkousel.

		Michal Kratky