SAMBA -W98 spatne heslo

Tomas Jirka tjir5186 na kolej.mff.cuni.cz
Sobota Duben 3 15:20:06 CEST 1999

On Fri, 2 Apr 1999, Michal Kratky wrote:

> Podle lidoveho podani se ma jednat o to, ze W98 jako default podporuji jen
> kryptovany prenos hesla, zatimco samba podporuje jen otevreny prenos.
> Akceptovani nekryptovaneho hesla lze vyloudit zasahem do konfiguracnich
> dat Windowsu, kterym se rika registry.

Druha metoda jak to rozchodit je zapnout u samby kryptovana hesla.
Viz soubor Encryption.txt v dokumentaci samby.
BTW: zrovna koukam, ze v dokumentaci  samby 2.0.2 jsou reg soubory
Win95_PlainPassword.reg a NT4_PlainPassword.reg.
Take jsem se setkal s timto problemem, a zvolil jsem druhou metodu.
Je s tim sice trochu vic prace nez s prvni metodou, ale zase ma ty vyhody,
ze se provadi na strane serveru (nemusi se s tim otravovat uzivatele)
a hesla pak chodi po siti krypteny.

Tom