SAMBA -W98 spatne heslo

Martin Spirk spirk na kla.pvt.cz
Pátek Duben 2 20:43:38 CEST 1999

Dne Pá, 02 duben 1999 jste napsal(a):
>Zdravim, poradte  mi prosim se Sambou,
>
>vsechny testy podle diagnostic.txt probehly OK
>ve windows se mi objevi samba server, ale kdyz chci na sdilene polozky
>(konkretne pri pripojeni \\server\IPC$ ) tak windows hlasi spatne heslo ???
>
>u sdilene polozky mam public = yes
>zkousel jsem i guest ok = yes

Windowsy jako loginove jmeno neposilaji login uzivatele ale jmeno pocitace.
(alespon 95). Takze pocitac ze ktereho se k sambe prihlasujete se musi
jmenovat stejne jako ucet na ktery se prihlasujete. (nebo se to snad necha
ovlivnit nejakym parametrem pri prihlasovani, ale zapomel jsem jak)  Tohle
alespon byl problem u me, projevovalo se to stejnou hlaskou, tj. 'spatne heslo'.
Pricina by take mela byt videt v logu (log.smb nebo smb.log), tam jsou vypsany i
pokusy o neuspesne prihlaseni.

			Martin