SAMBA -W98 spatne heslo

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Úterý Duben 6 08:31:43 CEST 1999

> Windowsy jako loginove jmeno neposilaji login uzivatele ale jmeno pocitace.
> (alespon 95). Takze pocitac ze ktereho se k sambe prihlasujete se musi
> jmenovat stejne jako ucet na ktery se prihlasujete. (nebo se to snad necha
> ovlivnit nejakym parametrem pri prihlasovani, ale zapomel jsem jak)  Tohle
> alespon byl problem u me, projevovalo se to stejnou hlaskou, tj. 'spatne heslo'.
> Pricina by take mela byt videt v logu (log.smb nebo smb.log), tam jsou vypsany i
> pokusy o neuspesne prihlaseni.
>
> 			Martin

Toto ste sa docitali v prirucke "Problemy s WIN 95" ?
Chcete mi povedat ze z 2 roznych pocitacov s win95 sa nenahlasim na sambu
? Sa mi to vidi akesi pochybne.
Lebo pokial ja viem (mozno zle):
win95 posiela MENO, ktore sa PRIHLASI do winsowsov. WinNT ma moznost pri
pripajani disku zadat navyse aj meno uzivatela (vyhoda oproti W95).
A v sambe mozte zadat security. Bud SHARE, kde sa kontroluje iba heslo.
T.j. meno usera moze byt hocijake. Alebo USER kde sa kontroluje aj login.
A myslim ze je este SERVER, ale ten som este nepouzival.

To ze win98 a aj winnt SP3 ( a vyssi) cryptuju hesla je jedno pokial mate
na shareovany adresar zadanu volbu PUBLIC. Vtedy heslo aj meno usera
ignoruje.

P.S: niekedy sa mi stavalo ze nesiel namontovat disk, ale poriesil som to
tak, ze som najprv primontoval ako disk moj domaci adresar a potom uz slo
aj ostatne.

--
                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/