vim - cestina 1250

Petr Tesarik tesarik na petr.lupa.cz
Neděle Duben 4 11:28:09 CEST 1999

Dne Sat, Apr 03, 1999 at 05:28:42PM +0200, Tomas Kouba napsal:
> Zdravim vsechny a preji pekny den,
>
> ucim se "vim" a obcas potrebuji na Linuxu neco napsat v CP1250 (windows).
> Bohuzel mi nejdou napsat znaky, ktere se lisi od ISO (napr. s,z s hackem).
> Nevite, jak to udelat? Ze by to takovy mohutny editor neumel? Pritom verze pro
> W32 pise dobre....
>
> Moc dekuji za pomoc...

> Tomas Kouba
> mailto:tomas na neo.cz

Nevím, jak je na tom vim, ale pro mě je psaní textů v CP1250 hlavní
důvod, proč používám Emacs (alias Escape Meta Alt Control Shift - to
ovládání je skutečně k uzoufání a nemám tolik času, abych ho totálně
překonfiguroval). Napsal jsem si pro verzi 20.x (tj. už v sobě
obsahuje MULE) definici kódování windows-1250 (s použitím CCL), takže
vesele edituju windows-1250. Neručím ani v nejmenším za funkčnost, ale
jestli o něj má někdo zájem, tak ho klidně někam pošlu.

Předpokládám, že podobnou vlastnost (definice vstupních a výstupních
filtrů pro operaci se soubory) má i vim, možná ale nebude umět
detekovat windows-1250 automaticky...

bye,
--
Petr Tesarik