vim - cestina 1250

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Neděle Duben 4 02:01:23 CEST 1999

Tomas Kouba pise:
> ucim se "vim" a obcas potrebuji na Linuxu neco napsat v CP1250 (windows).

Spravna volba :-))            [zadne reakce do konference, prosim]

> Bohuzel mi nejdou napsat znaky, ktere se lisi od ISO (napr. s,z s hackem).
> Nevite, jak to udelat? Ze by to takovy mohutny editor neumel? Pritom verze pro
> W32 pise dobre....

Ja to resim tak, ze pisu iso latin2 (standardni Unixove kodovani) a pred ulozenim
(v mem pripade obvykle odeslanim) vse prozenu cstocs - v prikazovem modu napiste

:1,$!cstocs il2 1250

a mate co potrebujete. Kde sehnat cstocs nevim, mel jsem ho v distribuci, ale urcite
je o nem zminka v Czech HOWTO.

--
                                   David Kuzela