Monkey a S3 karta

Pavel Vokoun pavok na iol.cz
Úterý Duben 6 21:05:59 CEST 1999

Zdravim vsechny,

Chtel bych si zacit neco s Linuxem a proto jsem si sehnal mini
distribuci Linuxu Monkey na odzkouseni nez si naistaluji neco jineho.
Mam ale jeden problem po instalaci balicku s podporou S3 chipsetu
grafickych karet mi  X-windows nebezi vubec, predtim mi bezely, ale s
nepouzitelnym rozlisenim 300 na 200 a "okna" se ani nevesly na
obrazovku.
Mam kartu S3 Virge s  2MB pameti, a tento typ karty asi  balicek
distribuce nepodporuje.
Po spusteni se mi mimo jine zobrazi hlaska:

Fatal server error: no screens found
_X11TransSocketUNIXConect:Can`t connect: errno=111
giving up

Da se stim neco delat? Nerad bych zavrhoval Linux kvuli prkotine.

Dekuji
		Pavel
Pavel Vokoun
mailto:pavok na iol.cz