Monkey a S3 karta

Michal Kaspar xkasm08 na sorry.vse.cz
Středa Duben 7 13:40:13 CEST 1999

On Tue, 6 Apr 1999, Pavel Vokoun wrote:

> Mam ale jeden problem po instalaci balicku s podporou S3 chipsetu
> grafickych karet mi  X-windows nebezi vubec, predtim mi bezely, ale s
> nepouzitelnym rozlisenim 300 na 200 a "okna" se ani nevesly na
> obrazovku.
> Mam kartu S3 Virge s  2MB pameti, a tento typ karty asi  balicek
> distribuce nepodporuje.

Ten balicek pro S3 chipsety obsahuje xserver tusim pouze pro S3 Trio a
podobne karty, ne pro Virge. Pro ten existuje S3V server a nebo SVGA
(nevim, ale jestli je SVGA v Monkey, ten S3V tam v dobe, kdy jsem ho
zkousel nebyl). Ja jsem to resil tak, ze jsem si sehnal binarky S3V
serveru (tusim v tar.gz formatu, na www.xfree86.org) a rucne jsem je
nainstaloval podle navodu a vsechno fungovalo. Takze to zkuste a hodne
stesti.

--
Michal Kaspar

student VSE Praha