upgrade debianu

Kamil Toman toman na lab.karlin.mff.cuni.cz
Středa Duben 7 00:32:36 CEST 1999

Dekuji p. Kankovskemu, balik base-files to spravil; takovy balik s issue,
copyrightem a verzi a takove jmeno ;-))

> IMHO zadny balik nekontroluje versi. Pouze zavislosti na balicich.
> Mohl byste napsat, ktery balik to dela?

Balik pocesteni: cz-slink_0.31-1.i386.deb

Ano, diky. Nenapadlo mne, ze debianovsky balik s ucw bude neco psat
do /etc/profile.
--
|         My Homepage         | Keywords: BB, AA-group, AA  |
|         ~~~~~~~~~~~         |     Koules, par, Linux, TeX |
| http://www.ta.jcu.cz/~toman |     and many others ;-0 ... |