upgrade debianu

Středa Duben 7 08:58:07 CEST 1999

Kamil Toman napsal:

> Dekuji p. Kankovskemu, balik base-files to spravil; takovy balik s issue,
> copyrightem a verzi a takove jmeno ;-))

> Balik pocesteni: cz-slink_0.31-1.i386.deb
to je dost stary a chybovity balicek. Novejsi ne ftp.debian.cz.
Nekde okolo projekty/pocesteni-poslovensteni by mel byt popis k tomuto
baliku.

> Ano, diky. Nenapadlo mne, ze debianovsky balik s ucw bude neco psat
> do /etc/profile.
Ja to ale myslim do /etc/profile nepridavam. Musim se poradne kouknout,
co jsem ve starych versich vyvadel. Ale nic jsem tam ja nepridaval.

				Petr Cech
--
 /    mailto: cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz    \
|   PGP: finger cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz	|