aic7xxx pri bootovani cykli

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Středa Duben 7 08:49:49 CEST 1999

Dobrý den,

Zdenek Pytela wrote:
>         Hlášení při startu vypadají asi takto:
> <Adaptec AIC-7870 SCSI host adapter>
> scsi: 1 host
> Scanning channel for devices...
> (zprávy o discích)
>
> SCSI host 0 (pid 2) timed out - resetting
> SCSI bus is being reset for host 0 channel 0
> SCSI host 0 channel 0 reset (pid 2) timed out - trying harder

A nemohl by být problém v terminaci? Případně by taky mohl pomoci
upgrade BIOS-u řadiče. Je to sice trošičku mimo, ale měl jsem podobný
problém s BusLogic-em a novým Ultra2 diskem... Tam se mi ale řadič
zasekával hned při detekci v BIOS testech. Nový BIOS pro řadič vše
vyřešil...

Zdraví
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72