aic7xxx pri bootovani cykli

Čtvrtek Duben 8 14:47:35 CEST 1999

On Wed, Apr 07, 1999 at 06:27:42PM +0200, Ladislav Kaderjak wrote:
> nevsimol som si poznamku, ze radic je na MB, s tou vymenou to bude naozaj
> asi tazke :-)
	Ať už to bude jakkoliv, jak se pozná vadný bios řadiče a jak moc
ochotni jsou prodejci reagovat na stížnost/reklamaci?
(Třeba způsobem: V entéčkách to funguje => vše je v pořádku?)

> a skutocne som to nemyslel ako radu, ale ako riesenie, ktore pomohlo mne,
> kedze mi ziadna tu doporucovana rada nepomohla a kernel 2.0.30 sa mi zdal
> stary a 3 tyzdne bezvysledneho skusania vela.
> este k tym verziam radicov - tie, ktore mi nechodili s Linuxom boli uplne
> nove a doteraz bezchybne funguje v Netware 4.11 a druhy v WinNT4
	Mně fungují bezchybně jádra, která mají aic7xxx verze 5.0.*.
(A DOS a Windows 3.0 - zato 3.1 byly bez šance.) Proto je mi divné, že
mi najednou nová=lepší jádra nefungují.

On Thu, Apr 08, 1999 at 07:55:20AM +0100, Milan Kerslager wrote:
> [...]
	Vyzkoušel jsem jádro 2.2.5 samotné i s tímto 2 dny starým patchem
(díky za tip), jediná změna je ovšem v tom, že k cyklení dojde hned po
detekci řadiče před přehledem disků :-(.
	Při té příležitosti jsem zjistil, že pro hledání nových patchů pro
aic7xxx není použitelný dříve fungující ftp server ftp.dialnet.net, ani
v současné době uváděný ftp.redhat.com, jakož ani většina jeho zrcadel. Po
vyzkoušení asi 30 z oficiálně uvedených zrcadel na
http://www.redhat.com/mirrors.html jsem se chytil až na ftp.wtfo.com,
ostatní (včetně pražského sunsite - nic ve zlém) mají údaje dost beznadějně
zastaralé - je tohleto normální?