Apache & access

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Středa Duben 7 17:12:01 CEST 1999

Wed, Apr 07, 1999 ve 03:36:37PM +0100 Radek_Sedmak na eurotel.cz napsal:
| Dobry den,
|
|      predem se omlouvam ale nejak jsem nedohledal nebo spise nepochopil jak
| nastavit pro APACHE aby akceptoval jenom requesty z urcitiych IP adress proto
| prosim o informaci jak toho docilit, predpokladam ze to apache umi ( nevim
| jestli se to nedela na urovni OS ?? ). Poradi nekdo.

No zkuste udelat

<Location />
	deny from ...
	accept from ...
	order deny,accept
</Location>

nebo tak neco :)

m.s.
Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
Milujte se a množte se...                               (Bůh)