Apache & access

kuca Tom.kucera na sh.cvut.cz
Středa Duben 7 18:25:00 CEST 1999

Dne St, 07 duben 1999 Radek_Sedmak na eurotel.cz napsal(a):
> Dobry den,
>
>      predem se omlouvam ale nejak jsem nedohledal nebo spise nepochopil jak
> nastavit pro APACHE aby akceptoval jenom requesty z urcitiych IP adress proto
> prosim o informaci jak toho docilit, predpokladam ze to apache umi ( nevim
> jestli se to nedela na urovni OS ?? ). Poradi nekdo.

Kdyz so podivas do httpd.conf tak tam urcite najdes neco podobneho:
order allow, deny
allow from all  .....................atd.

Napsal bych tam neco takoveho:

Order mutual-failure
  Deny from all
Allow from xxx.xxx.xxx.xxx                          ....  to sou ty IPecka
Allow from xxx.xxx.xxx.xxx

Nevim jestli je to presne takhle, ale nejak podobne to urcite bude.:-)
Chce to vyzkouset.:-)

(o>    Tomas Kucera (kuca) student 4.rocniku FEL CVUT
//  \    http://soptik.sh.cvut.cz (nebezi neustale)
V_/_   ICQ: 33297193