aic7xxx pri bootovani cykli

Středa Duben 7 17:35:20 CEST 1999

On Wed, Apr 07, 1999 at 11:53:05AM +0100, Milan Kerslager wrote:
> Zkusil bych posledni patche, precist dokumentaci, podivat se k autorovi
> prislusneho radice a kdyz to nepomuze, zkusit nejake starsi jadro.
	Ano, některá starší jádra mi fungují. Ale já bych právě chtěl
novější. Autor řadiče nic nemá, na ftp pro aic7xxx u RedHatu je jeden patch,
který mi nepomohl. Z dokumentace jsem už přečetl snad všechno.

> Pokud se budete venovat experimentovani a nakonec napisete autorovi
> radice, bude problem urcite vyresen. Navic aic7xxx je velmi intenzivne
> vyvijen.
>
> Patche pro posledni jadra (Linus je ted na prazdninach):
> ftp://ftp.spsselib.hiedu.cz/pub/mirrors/kernel/alan/2.0.37pre/2.0.37/
> ftp://ftp.spsselib.hiedu.cz/pub/mirrors/kernel/alan/2.2/
	Patche pro jádra 2.2.2 a výš neobsahují žádnou změnu v scsi,
poslední ovladač aic7xxx má číslo 5.1.10. ve 2.0.37pre-8 je 5.1.7.
Autorovi (dledford) jsem psal, experimentovat jsem jak se dalo, ale ono to
moc nejde.

On Wed, Apr 07, 1999 at 08:49:49AM +0200, Jan Marek wrote:
> A nemohl by být problém v terminaci? Případně by taky mohl pomoci
> upgrade BIOS-u řadiče. Je to sice trošičku mimo, ale měl jsem podobný
> problém s BusLogic-em a novým Ultra2 diskem... Tam se mi ale řadič
> zasekával hned při detekci v BIOS testech. Nový BIOS pro řadič vše
> vyřešil...
	Jenže starší jádra fungují bez problémů. A žádný test z biosu adaptecu
neukázal nic špatného.

On Tue, Apr 06, 1999 at 06:22:34PM +0200, Ladislav Kaderjak wrote:
> mal som podobny problem, bol aj tu v konferencii
> vsetky rady boli "novsi driver" - nic nepomohlo
> riesenie - vymena za starsi radic
>
> konkretne sa jednalo o aha2940 rev.E, teraz mam starsiu rev. a mam po
> problemoch ( konkrekne neviem, ale myslim, ze B, ked budem rebootovat
> pozriema sa)
	Ten řadič je na desce a vzhledem ke svému stáří (3 roky) se bude
těžko reklamovat i v případě opravdové chyby v biosu. Jak se pozná, že je
chyba zrovna v biosu scsi řadiče?
(Jinak tohleto doufám nemyslíte jako radu, trochu to připomíná chování
některých výrobců softwaru a hardwaru.)