aic7xxx pri bootovani cykli

Ladislav Kaderjak laco na unicom.sk
Středa Duben 7 18:27:42 CEST 1999

> 	Ten řadič je na desce a vzhledem ke svému stáří (3 roky) se bude
> těžko reklamovat i v případě opravdové chyby v biosu. Jak se pozná, že je
> chyba zrovna v biosu scsi řadiče?
> (Jinak tohleto doufám nemyslíte jako radu, trochu to připomíná chování
> některých výrobců softwaru a hardwaru.)
>
> --
>
> --Zdeněk Pytela, <letty na mrakoplas.phil.muni.cz>

nevsimol som si poznamku, ze radic je na MB, s tou vymenou to bude naozaj
asi tazke :-)
a skutocne som to nemyslel ako radu, ale ako riesenie, ktore pomohlo mne,
kedze mi ziadna tu doporucovana rada nepomohla a kernel 2.0.30 sa mi zdal
stary a 3 tyzdne bezvysledneho skusania vela.
este k tym verziam radicov - tie, ktore mi nechodili s Linuxom boli uplne
nove a doteraz bezchybne funguje v Netware 4.11 a druhy v WinNT4