Jak desifrovat prichozi fax ve formatu G3 ?

Vladimir Vlach vladimir.vlach na pcnet.cz
Středa Duben 7 18:14:03 CEST 1999

Dobry den,
rozchodil jsem konecne na linuxu Fax server tak, aby mi prijimal faxy, ale
uklada je do adresare /var/fax/spool/incomming
Nemam ale bohuzel zadnou utilitku jako napriklad g3togif nebo podobnou a
nemohu take zadnou takovou najit :(
Nevite tedy jak zopracovat prichozi fax tak, aby to bylo videt na stanicich
s klasickyma Windowzama tzn. gif, tiff, bmp nebo nejaky lidstejsi format?

Dekuji za odpoved

--