Jak desifrovat prichozi fax ve formatu G3 ?

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Středa Duben 7 18:34:21 CEST 1999

Wed, Apr 07, 1999 ve 06:14:03PM +0200 Vladimir Vlach napsal:
| Dobry den,
| rozchodil jsem konecne na linuxu Fax server tak, aby mi prijimal faxy, ale
| uklada je do adresare /var/fax/spool/incomming
| Nemam ale bohuzel zadnou utilitku jako napriklad g3togif nebo podobnou a
| nemohu take zadnou takovou najit :(
| Nevite tedy jak zopracovat prichozi fax tak, aby to bylo videt na stanicich
| s klasickyma Windowzama tzn. gif, tiff, bmp nebo nejaky lidstejsi format?
|
| Dekuji za odpoved

G3 lze nacist xv :)

mate-li ho, mate vyhrano. Jinak jsem videl nejake veci g3* ale ty asi nejsou
standardni.

m.s.
Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
Milujte se a množte se...                               (Bůh)