zapis s diakritikou v mene suboru na ext2fs

Zuber Martin zuber na kotr23.ost.skoda.cz
Čtvrtek Duben 8 13:27:54 CEST 1999

>     je mozne na ext2fs zapisat subor s diakritikou v mene suboru?
>
>     popripade by stacilo, aby vedela zapisat taky subor samba po
> requeste z win95.
>
>     btw: zapisat z win95 ide, aj sa zobrazi dobre (pre win95), ale linux
> ho zobrazuje ako ???xf??? a neda sa otvorit, vymazat atd.
>
>                         matus

Mam ten samy problem a nejenom na Linuxu (HP-UX). Vyresil jsem to jednoduse:
Uzivatel, ktery zapise soubor s diakritikou bude bez milosti utracen. Takovy
soubor nejen, ze je obtizne zlikvidovat, ale pokud se ma vytahnout ze zaloh, tak
to vetsinou nedopadne dobre.

Nebe nam budiz milostivo a nedopusti, aby ve jmenech souboru byla diakritika.
Bohate staci, kdyz je to ulozene s mezerou v nazvu, i tak uz to zneprijemnuje
zivot.

								Martin