zapis s diakritikou v mene suboru na ext2fs

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Duben 8 13:37:39 CEST 1999

On Thu, 8 Apr 1999, Zuber Martin wrote:

> Mam ten samy problem a nejenom na Linuxu (HP-UX). Vyresil jsem to jednoduse:
> Uzivatel, ktery zapise soubor s diakritikou bude bez milosti utracen. Takovy
> soubor nejen, ze je obtizne zlikvidovat, ale pokud se ma vytahnout ze zaloh, tak
> to vetsinou nedopadne dobre.

Tak to jsem zvedavej, jak resite to, ze windows zakladaji adresare nova
slozka s diskritikou, bez moznosti to nejak uzivatelem ovlivnit.

Nerikejte mi, ze jste opradvdu uspesne patchnul user32.exe, to se mi nikdo
nepodarilo.

Jinak viz ma predchozi odpoved. Z tarovych archivu se diakritika ven
dostat da, alespon pod linuxem. Jinak nevim, nezkousel jsem.

zdravim
dan