Prechod NT => SAMBA

Čtvrtek Duben 8 14:03:48 CEST 1999

matus kral (kral na merck.sk) wrote:
:
:     to all: mam ale inu otazku. da sa samba nastavit, aby bezala ako root
: a prava na filesystem robila podla seba resp. jej nastavenia? tj. read and
: write pristup. ma nieco ako read a write list, ale pri citani (pisani) z
: linux filesystemu sa sprava ako user priamo na filesysteme, takze darmo
: budem davat read list nejakej skupine (podla /etc/group), ak ta groupa
: nema read pristup vo flagoch, neprecitam.
:
:     priamo na linuxFS potom musim dat do danych adresarov pristup kazdemu,
: co sice az tak nevadi, alebo aj tak vsetci bezia na ten linux iba cez
: sambu, ale nepaci sa mi predstava, ze by mal mat pristup na ten dany FS
: kazdy :(
:

Mozna jsem to spatne pochopil, ale zkuste se podivat do man smb.conf
na parametr "force user".

Leos Bitto