Linux a WinNT a LILO

Ferdinand Prantl prantl na praha1.ff.cuni.cz
Čtvrtek Duben 8 15:45:21 CEST 1999

    Ja mam WinNT a Linux na jedny masine a pouzivam NT-Loader pro
  bootovani NT/DOS/Linux/A:.
    Lilo jsem vzdal, chtelo pouze do MBR, tam jsem ho nepustil ;-)
  Pomoci programku bootpart jsem vytvoril spousteci bootsektory pro
  vsechny partitions i floppy a upravil boot.ini.
    Bootpart muzu na pozadani poslat.

Ferdinand Prantl
LVT FF UK
e-mail: prantl na ff.cuni.cz