obrdisk

Čtvrtek Duben 8 17:06:07 CEST 1999

Pavel Socha napsal:
> zdravicko
>
> mam dojem, ze to tu jelo uz vickrat, ale treba mi negdo poradite komplexne
>
> s pocitem vyhodne koupe jsem si poridil 10GB Quantum a ted si skoro
> myslim, ze jsem si nabehl
to ne, ale bude to jeste zajimavy
> doted jsem mel 3.2GB hard a bylo vsechno v pohode -- bootovaci partysny
> mohly byt vsude (samozrejme DOS, WINdousy a FreeBSD na primarnich, Linux
> kdekoli), fatkovy partysny jakbysmet, ale co ted?
> ten disk ma 1247 cyl. (pri LBA) a jak to tak vypada, tak muzu pouzivat
OK.
> bylo na starym disku - neco jako: 3 prim part.: 50MB - DOS, 500MB - WIN,
> 700MB - FreeBSD, v ext. by mely byt nejaky ty linuxovy, swap, a naky
> FATky) -- to musi byt i tady boot-part. do nejakejch tech 512MB, jako
> kdybych mel takhle velkej disk na NORMAL??
prusvih je v tom, ze DOSovy fdisk neumi vytvorit partition za 1024 cylyndrem.
V W95 to jde, ale pak ta partition neni videt z DOSu. Ja to vyresil tak,
ze jsem Wokna a DOS hodil na zacatek(primary), pak extended do 1024 cylyndru
a zbytek do Linuxu v primary.

> no asi bych tak nak pokracovat v rozcilovani a se nad mou soucasnou
> neschopnosti, ale radeji se tedy tazu:
> mate nekdo pekne rozchozeny velky disk s vice OS (tedy vice boot-part.)?
Mam. Win95, DOS6.22 a Linux. 2x 1GB v extended DOS diskach a 3GB na konci
v Linuxu. (9GB Seagate)
> popripade (radeji toto) - jak to mate rozchozeny?
bud LILO nebo MBTMGR (http://www.tdp.cz/martin/mbtmgr/).
Boot Manager z OS2 by mel taky chodit.

			Petr Cech
--
 /    mailto: cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz    \
|   PGP: finger cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz	|