mgetty

Karel Dudasek Karel.Dudasek na vtopu.army.cz
Čtvrtek Duben 8 19:09:16 CEST 1999

Pavel Trefny wrote:

> Ahoj Vsem,
> nebyl by jste nekdo tak ochotny a neporadil mi jak zprovozni mgetty s
> modemem Rockwell (FBV1433VQE-R) a jaky software mam pouzit na zprovozneni
> SMTP protoze mam takovy dojem ze tento protokol nejde realizovat sendmailem.
> Mam:
> kernel 2.2.5
> RH 5.1
> Dekuji za pomoc
Co presne vam nechodi ?
Modem musi byt nastaven tak, aby sam zvedl linku pri prichozim volani.
ATS0=x ... x je pocet zazvoneni, po kterem ma zvednout - uz jsem se
           setkal s tim, ze je to omezeno do 4.
Dale je obvykle nutne tuto konfiguraci zapsat do trvale pameti
AT&W
No a pak uz by to melo chodit.

--
                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz