mgetty

Vladimir Michl Vladimir.Michl na mujweb.cz
Pátek Duben 9 20:52:05 CEST 1999

<linux-return-39605-Vladimir.Michl=mujweb.cz na linux.cz> writes:

> Ahoj Vsem,
> nebyl by jste nekdo tak ochotny a neporadil mi jak zprovozni mgetty s
> modemem Rockwell (FBV1433VQE-R) a jaky software mam pouzit na zprovozneni
> SMTP protoze mam takovy dojem ze tento protokol nejde realizovat sendmail=
> em.
> Mam:
> kernel 2.2.5
> RH 5.1

Tady mi neni jasne v jakem postaveni je ten konfigurovany pocitac:

  uvazovany_pocitac ------- modem --------> sit_kam_ma_posta_jit
tj. tlaci postu pres modem ven

 nebo

  sit_odkud_posta_prichazi ------ modem -----> uvazovany_pocitac
prijima postu od lidi, co se pripoji pres modem.

Pokud by slo o prvni pripad, pak by bylo treba zjistit pomoci ceso se lze
pripojit, SLIP nebo PPP, toto nakonfigurovat a po nahozeni spojeni
pak provest "sendmail -q" coz zpusobi prohlednuti posty cekajici ve fronte
a jeji odeslani.

Pokud jde o druhy pripad, pak viz ostatni prizpevky.

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na upol.cz, MichlV na risc.upol.cz              *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv                           *
*  Address: U nove skoly 292        Tel: +420/68/5391545             *
*           Velky Tynec                      068/5391545             *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *